Принаймні так оцінюють багато користувачів соціальних мереж результати роботи цієї ГО, щодо встановлення білбордів із соціальною рекламою в обласному центрі.
У зв’язку з цим городянине нескупляться на визначення, висуваючи для громадських працівників різні нові варіанти назви організації від дуже м’якого “Місто нерозумних”, до вже зовсім нецензурних.
А вся причина в тому, що зараз ГО проводить у Сумах соціальну рекламу на тему розвитку міста після нашої Перемоги, для чого розміщує різні відповідні тексти на білбордах та сітілайтах в обласному центрі.
І все б нічого, але хтось із “розумних” додумався розмістити текст “У Сумах пенсіонери насолоджуються життям”, якраз біля огорожі одного з міських цвинтарів.
У своїх коментарях сумчане обурюються не лише формулюванням тексту на плакаті, звертаючи увагу на наявність пенсій розміром до трьох тисяч гривень (пропонуючи таким розумникам самим “насолодитися” на 3 тисячі гривень на місяць), а й “оригінальним” місцем його розміщення.